Wasze hity

1. Rodzinne rewolucje
2. Przychodzi facet do...
3. Ewolucja planety małp
4. Mandarynki
5. Na skraju jutra
6. X-men: Przeszłość, która...
7. Czarownica 3D
8. Gwiazd naszych wina
9. Jak wytresować smoka 2
10. Powstanie Warszawskie

Teraz w kinach

22 Jump Street
Afrykańska Przygoda
Arktyka 3D
Biegnij, chłopcze, biegnij
Blue Jasmine
Camille Claudel 1915
Casablanca
Chce się żyć
Co się wydarzyło w Madison...
Control
Czarownica
Czarownica 3D
Czerwony i niebieski
Czym sobie na to wszystko...
Dawid i Sandy
Diana
Drogówka
Duże złe wilki
Dziadek do orzechów
Dziewczyna z szafy
Dzikie z natury
Ewolucja planety małp
Frances Ha
Frank
Gang wiewióra
Gdy budzą się demony
Grawitacja
Gwiazd naszych wina
Hannah Arendt
Hercules
Hubble 3D
Ida
Iluzja
Imigrantka
Jak ojciec i syn
Jak wytresować smoka 2
Jedna ręka nie klaszcze
Jiro śni o sushi
Kertu - Miłość jest ślepa
Kochankowie z Księżyca....
Kolor purpury
Koneser
Król Maciuś I
Królestwo Zwierząt
Królowie lata
Listonosz Pat i wielki...
Mandarynki
Marina Abramović -...
Masz talent!
Mia i Migusie
Milion sposobów jak zginąć...
Młoda i piękna
Na skraju jutra
Najlepsze najgorsze...
Namiętność
Nasrine
Niebo istnieje... Naprawdę
Niezwykly swiat tech CP...
Nimfomanka - Część II
Noc oczyszczenia: anarchia
O krok od sławy
Obietnica
Obywatel roku
One Direction: Reaching...
Papusza
Pina
Pinokio i Złoty Klucz
Po ślubie
Pod Mocnym Aniołem
Pod taflą oceanu
Podróże Kosmiczne
Poranki 10:00 lipiec
Poranki 12:00 lipiec
Powiem ci wszystko
Powstanie Warszawskie
Pożądanie
Pozycja dziecka
Przeszłość
Przełącz się na ekologie
Przychodzi facet do...
Raj: nadzieja
Ratując pana Banksa
Rio 2
Riwiera dla dwojga
Rodzinne rewolucje
Samoloty 2
Sąsiedzi
Sekstaśma
Shirley - wizje...
Śnieżka
Step Up: All in
Stulatek, który wyskoczył...
Sugar Man
Szef
Tajemnica Filomeny
Transcendencja
Transformers: wiek zagłady
Triszna. Pragnienie...
Tylko kochankowie przeżyją
Vincent chce nad morze
W kręgu miłości
W ukryciu
Wenus w futrze
Wielki Liberace
Wielkie piękno
Więzy krwi
Wszyscy mężczyźni Weroniki
X-men: Przeszłość, która...
Zacznijmy od nowa
Zbaw nas ode złego
Zniewolony. 12 Years a...
Życie Adeli: Rozdział 1 i...
Łowca

Miasta

Premiery

18 lipca
Noc oczyszczenia: anarchia
Po ślubie
Pożądanie
Samoloty 2
Step Up: All in
Więzy krwi
11 lipca
Ewolucja planety małp
Frank
Kertu - Miłość jest ślepa
Przychodzi facet do...
4 lipca
Czerwony i niebieski
Gang wiewióra
Rodzinne rewolucje
Uciekinier z Nowego Jorku
Zacznijmy od nowa
Zbaw nas ode złego

Iphone horizontal small Repertuar kin na iPhona

Zapowiedzi

25 lipca
Hercules
Król w Nowym Jorku
Nasrine
Szef
1 sierpnia
Bank Lady
Drużyna
Nie ma tego złego...
Podejrzany: Ai Weiwei
Sekstaśma
Strażnicy Galaktyki
Tarzan. Król dżungli
8 sierpnia
Epicentrum
Na zawsze twoja
Podróż na sto stóp
Wielki błękit
Wojownicze Żółwie Ninja

Repertuar Kin

Agrafka
Apollo Film: Kijów.Centrum
Apollo Film: Mikro
Kino ARS
  ARS: Aneks
  ARS: Gabinet
  ARS: Kiniarnia
  ARS: Reduta
  ARS: Salon
Cinema City Bonarka
Cinema City Galeria Kazimierz
Cinema City Plaza
Cinema City Zakopianka
Galeria Bronowice Mikro
IMAX
Kino Kika
Kino Pod Baranami
Multikino

Gwałt

Baise-moi

Wybierz dzień
Czw
24 07
Pt
25 07
Sb
26 07
Nd
27 07
Pn
28 07
Wt
29 07
Śr
30 07
Cały
tydzień

Repertuar filmu "Gwałt" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Gwałt" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Gwałt

Tytuł oryginalny: Baise-moi
Czas trwania: 90 min.
Produkcja: Francja 2000
Premiera: 17 stycznia 2003
Dystrybutor filmu: Monolith

Reżyseria: Virginie Despentes, Coralie Trinh Thi
Obsada: Raffaela Anderson, Karen Bach, Delphine MacCarty

Nadine i Manu chcą żyć bez żadnych zahamowań. Jednak nieszczęśliwy zbieg okoliczności zmusza je do przekroczenia granicy między dobrem i złem. Muzyka, przemoc, sex, brak stabilizacji – to wszystko dostarcza adrenaliny. Nie ma nic gorszego niż posłuszeństwo, uległość, wyrzeczenie się siebie

Średnia ocena: + + + + + - - - - - (5.51)
Oceniono 1538 razy. ( Oceń film )
Koleś 9. sierpnia 2003, 15:39

jeszcze nie oglądałem
filmu jeszcze nie oglądałem, ale słyszałem, że to ma pokazac poprostu GWAŁT a nie film, który ma sens i akcje. wie też, że dędzie w kinach po godz. 21.00 i osobą majacym więcej niż 21 lat.

R 2. lipca 2003, 16:40

Dno, beznadzieja, zenada
Film byl beznadziejny, gra aktorow byla beznadiejna, fabula byla beznadziejna, akcja byla beznadziejna i wszystko w tm filmie bylo beznadziejne. /Nie polecam, odradzam, zero emocji, dno.

Polecam Nieodwracalne. To jest troche mocny, ale bardzo dobry film

Arnold 20. czerwca 2003, 23:07

Wiecej Porno!!!!
Film jest świetny !!!!!!!!! Ma nadzieje że bedzie kolejna część i zobaczymy Karen Bach w ubraniu zakonnicy!!!!!Satan Rules

WIMESH 11. maja 2003, 1:47

"Gwałt" jest szokujacy ... ???
Jezeli uwazacie, ze "Gwałt" jest filmem szokujacym i bulwersujacym to polecam film, rowniez francuski, pt. "Nieodwracalne" To jest kino, ktorego nigdy wiecej sie nie zobaczy...
Pozdrawiam

milu 10. kwietnia 2003, 22:04

czemu tak ostro?
nie widzialem tego filmu. ale chce zareagowac na same komentarze, ktore paradoksalnie tylko mnie zachecily do obejrzenia go!! jezeli cos jest kontrowersyjne i wyzwala takie emocje, to ja sie wrecz czuje zobligowany, zeby to zobaczyc. a w ogole to nie rozumiem takiej niecheci wobec porno.. to przeciez juz wlasciwie tez sztuka..:)

PePe 29. marca 2003, 20:08

Kontrowersyjny
Film wg mnie jest kontrowersyjny bo:
#1) jest to poprostu film z duza iloscia elementow porno - nie zawsze uzasadnione
#2) a w sferze fabuly cos w stylu "Thelma i Luisa".
Nie podoba mi sie to ze autor na siłę pragnie zeby film szokowal.
Nie zgadam sie z opiniami ze ten film to dno, ale w tym wypadku rozumiem ludzi ktorym sie nie podoba.

Karolina 23. marca 2003, 15:50

CO TO MIAŁO BYĆ????
Pierwszy raz miałam ochote wyjśc z kina przed ukazaniem się końcowych napisów. Film nie niesie ze soba kompletnie nic... no może tylko prymitywna i niesmaczną pornografię pozbawioną zarówno gry aktorskiej jak i fabuły. Nie wypada tak mówić kobiecie, ale nie moge się powstrzymać :"Co za gówno!"

tam tara dej 7. marca 2003, 5:28

stanowczo odradzam
odradzam kazdmeu pojsci ena tne film do kina
jesli juz naprawde ktos lubi filmy klasy B zakrapiane pornografia to moze sie skusi ale
sa lepsze filmy ( wlasciwie wszystkie ) i sa
lepsze pornosy ( tez wlasciwie wszystkie :)))

iskariota 26. stycznia 2003, 21:16

porno
widzialem tylko 20 min filmu, ale mysle, ze moge cos na jego temat powiedziec: Ten film to pornol, tylko w przeciwienstwie do tego, co mozna dostac w wypozyczalni video, jest okraszone fabua. Gdyby dla kogos nie dokonca bylo jasne, co pornol oznacza, spiesze z wyjasnienim. W filmie sa sceny, w ktorych, przy duzym duzym zblizeniu widac, jak peni s(czlonek, wacek, siusiak, w kazsym razie to co wisi facetowi pomiedzy nogami penetruje(jest wsuwany i przesuwany ) pochwe(synonimow nie znam, bo c ipa i pipa okreslaja calosc zewnetrznych narzadow rodnych kobiety, a chodzi o dziure przeciez) . "intymnosc" przy tym to blechecheche

_haldir_, 20. stycznia 2003, 14:18

I co???
Czyzby kochana cenzura chciała oszczędzic nam tego typu wrażeń i film nie wejdzie na ekrany?! Ktos cos o tym wie...?

Dodaj nowy komentarz



 
 
Plakat filmu

Tytuł Filmu

Tytuł Filmu

Tytuł oryginalny

 

reżyseria:   obsada:   gatunek:  

grany w:  

premiera:  

Nazwa kina

Kraków