Wasze hity

1. Bogowie
2. Interstellar
3. Za jakie grzechy, dobry...
4. Przychodzi facet do...
5. Obywatel
6. Serce, serduszko
7. Locke
8. Miasto 44
9. Wielka szóstka
10. Dzień dobry, kocham cię!

Teraz w kinach

4 żywioły
9 mil
Baśnie i bajki polskie -...
Belle i Sébastien
Bogowie
Dziadek do orzechów z...
Dzień dobry, kocham cię!
Dziewczyna z kotem
Dziewczyny
Dzwoneczek i tajemnica...
Everest - poza krańcem...
Filmowy Klub Seniora
Gdzie jest mikołaj?
Geograf przepił globus
Get On Up
Głupi i głupszy bardziej
Ida
Igrzyska śmierci:...
Interstellar
Jack Strong
John Wick
Jules i Jim
Jurek
Karolina
Klątwa Jessabelle
Kolor purpury
Królestwo Zwierząt
Lemury z Madagaskaru 3D
Lewiatan
Listy od nieznajomego
Locke
Love, Rosie
Macondo
Mary's Land. Ziemia Maryi
Matteo
Miasto 44
Mój pies Killer
Mów mi Vincent
Niezwykły świat techniki
November Man
Obywatel
Pinokio
Piorun i magiczny dom
Podróże Kosmiczne
Poranki 10:30 grudzień
Poranki 12:00 grudzień
Przychodzi facet do...
Rio Bravo
Rozgrywka
Saint Laurent
Scenariusz na miłość
Sen o Warszawie
Serce, serduszko
Siedmiu krasnoludków...
Szef
Szefowie wrogowie 2
Teoria wszystkiego
Uwolnić Mikołaja
W drodze do Jah
Wielka szóstka
Wolny strzelec
Za jakie grzechy, dobry...
Zaginiona dziewczyna

Miasta

Premiery

19 grudnia
Jules i Jim
Listy od nieznajomego
12 grudnia
9 mil
Dziewczyny
Get On Up
Macondo
Mów mi Vincent
Saint Laurent
5 grudnia
Dziewczyna z kotem
Imperium słońca
John Wick
Kacper i Emma - zimowe...
Love, Rosie
Obce ciało
Uwolnić Mikołaja
Władca wszechświata

Iphone horizontal small Repertuar kin na iPhona

Zapowiedzi

25 grudnia
Annie
Królowa śniegu 2
Pani z przedszkola
26 grudnia
Hobbit: Bitwa Pięciu Armii
Noc w muzeum: tajemnica...
2 stycznia
Paddington
Wielkie oczy
9 stycznia
Exodus: Bogowie i królowie

Repertuar Kin

Agrafka
Apollo Film: Kijów.Centrum
Apollo Film: Mikro
Kino ARS
  ARS: Aneks
  ARS: Gabinet
  ARS: Kiniarnia
  ARS: Reduta
  ARS: Salon
Cinema City Bonarka
Cinema City Galeria Kazimierz
Cinema City Plaza
Cinema City Zakopianka
Galeria Bronowice Mikro
IMAX
Kino Kika
Kino Pod Baranami
Multikino
Paradox
Sfinks

Czterej pancerni i pies (cz.I)

Wybierz dzień
Pt
19 12
Sb
20 12
Nd
21 12
Pn
22 12
Wt
23 12
Śr
24 12
Czw
25 12
Cały
tydzień

Repertuar filmu "Czterej pancerni i pies (cz.I)" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Czterej pancerni i pies (cz.I)" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.


Średnia ocena: + + + + + - - - - - (5.62)
Oceniono 1088 razy. ( Oceń film )
dragon 30. maja 2011, 18:21

ja bym go wolał obejrzeć w kolorach chociarz bez barw też ma swoje uroki

edka 5, 6. grudnia 2004, 16:24

film ok
nie moge znajsc kto gral Honorate w serialu dajcie znac jak wiecie

Rambo 25. listopada 2004, 14:05

Czterej pancerni i pies
Super ale można te same odcinki na kolorowo

Marek 9. października 2003, 18:13

Poniżej nie zmieścił się mój adres lazarz71@interia.pl Też odwiedziłem miejsca gdzie kręcili Pancernych. Cętnie wymienię informacje.

Marek 9. października 2003, 18:08

Jak by nie patrzeć- serial wszechczasów. Poszukuję byłych uczestników zabawy w KLUBY PANCERNYCH. Czy ktoś ma jeszcze legitymację Klubu? Wiem bardzo dużo na temat realizacji filmu. Nawiążę kontakt z ludźmi, dla których Pancerni są OK. Ja też odwiedziłem m

big 23. sierpnia 2003, 19:21

Nie da sie opisać
jestem młody ale film mi sie podoba,powinien lecieć częsciej

Arek 13. sierpnia 2003, 18:00

kto pomoze w tworzeniu stronki o czterej pancernych i psa
super film tylko powiedzcie czy ktos pomoze w tworzeniu stronki o tym kultowym filmie jak tam ta poszcie nameila [...] lub g numer 2090502 !!!!!

Majka M 1. sierpnia 2003, 12:52

Suuuuuuppppper!
Super! Teraz leci na 2-ójce! Stary, ale jary!

Tomek Baracz 14. maja 2003, 16:19

bardzo fajny
Uważam że film czterej pancerni i pies jest bardzo fajny i lubie go oglądać jest super

golden 18. lutego 2003, 17:47

zaj.bioza
poszukuje tego filmu jeśli ktoś ma na cd to prosze o kontakt

dassik 29. stycznia 2003, 16:19

hej
zaj.bisty film mimo swej storości i tak podoba mi sie strasznie

Artur 19. grudnia 2002, 19:18

SPAS
TEN FIL JEST PO PROSTU SUPER OGLONDAŁEM GO OK 100 RAZY I MI SIE NIE ZNUDZIŁ NAGRAŁEM SE GO NA KASETE ALE NIEMAM 5 ODCINKÓW I MAM PROZBE KTO KOLWIEK MA DO SPRZEDARZY CZTERECH PANCERNYCH CZY NA KOMPUTER CZY NA VIDEO TO I TAK KUPIE INFORMACJE PO E-MILEM XJABOLX@WP.PL

Jacek 2. grudnia 2002, 17:55

Jest CHOLERNIE ZAj.bISTY
jest tak zaj.bisty ze nie moge sie wyslowic

Bartek, 24. listopada 2002, 12:11

Film jest zaj.bisty ale..
tak ja miki powiedział film jest dobry ale te czołgi to była jazda przemalowane t-34 ale to nic film jest i tak zaj.bisty zrobiony tak jakby na faktach poprostu kozak byłem w tych miejscach gdzie kręcono flim"Czterej pancerni i pies" film jest COOLLLLLLLLL

Miki, 24. listopada 2002, 12:07

jest super
Film jest super dla tych którzy sie nieznają na czołgach niemieckie czołgi tygrysy"Tiger"to były tylko przemealowane T-34"rudy" ale film jest ogulnie zaj.bisty

towarzysz Maciej 13. października 2002, 15:20

4 pancerni to zeczywiscie zaj.bist y film
ale moim zdaniem należalo by nakręcić jescze jeden odcinek, dzisiaj pt. Czterej Pancerni 50 lat pózniej , ale by to jajcarsko wyglądało

Rd 10. października 2002, 23:58

Zaj.bioza
ZAj.bISTY FILM BO Z PIEC POKOLEN SIE NA NIM WYCHOWALO JESZCZE DRUGIE TYLE SIE NA NIM WYCHOWA

______________PANCERNI SA ZAj.bISCI_______________

benek 1. października 2002, 13:10

było zaj.biście.szkoda,że Janek ni przeleciał Marusi.
Film mi się k...a bardzo podobał.Szkoda,że ni grała w nim Pamela Anderson i Cezary Pazura. Nie podobało mi sie jak Lidka zrobiła z siebie k...e i dała pupy Gustlikowi.A tak ogólnie to wyj.bisty film nadający się na materiał dydaktyczny n Wiedze o Seksie. Reżyser spierdolił sprawe obsadzając w roli Gustlika - Franciszka Pieczke. Role Gustlika zagrałby lepiej Omar Sharrif.

Sławek 11. sierpnia 2002, 20:30

To jeden z moich ulubionych seriali
Jestem fanem tego filmu od ... hm ,od 35 lat.
Owszem jest zakłamany politycznie ,ale to kawał
dobrego kina przygodowego a nie historycznego.
Świetni aktorzy ,nawet epizody są zagrane znakomicie .
Jeszcze jedna ważna sprawa , to jest nie tylko
obraz wojenny to jest film o pzyjażni ,odwadze
poświęceniu ,honorze -kto dziś pamięta te słowa ?

Mateusz 22. lipca 2002, 15:15

fajnyyyyyy
przek...isty film tylko pies za hudy !!!

Dodaj nowy komentarz



 
 
Plakat filmu

Tytuł Filmu

Tytuł Filmu

Tytuł oryginalny

produkcja:  

reżyseria:   obsada:   gatunek:  

grany w:  

premiera:  

Nazwa kina

Kraków